hihi :P

Redan maj snart sommar!! :)
Här är vi trötta kan jag lova, trodde ju Fanny skulle sova eftersom det vart sen igår men icke.
Var jätte snyggt fyrvekeri uppe vid gruvan :)
Tummen upp för det!
Var jag Mathias, Fanny,Robin,Markus,Helena,Anders,Busungarna Nellie och Emma och Madde så klart :)
Var lite små kallt och tid tog det innan dom tände på brasan.
Men i det stora hela var det okey :)
Nu har vi städat lite smått blir ju som en soptipp när brorsorna sover här *suck* fattar inte vad eller hur dom om lyckas???
Nu ska jag göra mig i ordning :)
Är ju sol ute så nått lär vi väl hitta på.

Små förkylada å ont i halsen har vi, hoppas det inte blir värre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0