hemma

Nu är vi hemma, eller de har vi varit en stund!
Fanny är jätte trött och gnällig och vill bara vara hos mig.
Men hon fick inte som hon ville.......... jag kände att jag behövde en liten stund för mig själv, så hon fick nöja sig med pappa nu vid läggning :)
Hon har då haft en bra dag med massa bus ute hos farmor och farfar, båda kusinerna var där :)
Hon är så söt och försiktig när hon håller på med Nellie, kramar och pussar henne<3
Även jag passade på att mysa med lillskruttan och fanny vart inte det minsta avis :D

I dag har det regnat en hel del kom lite åska oxå.

Finns en människa jag bara inte kan förstå mig på!!!
Man kan inte bara skylla på allt annat!!
Man måste kunna inse sina 'egna' och andras brister och fel.


Nu ska jag lägga in lite bilder sen blir det Betty och andra avenyn!

Kommentarer
Postat av: skinkan84

vilken människa tänker du på då?

2009-05-06 @ 07:04:47
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0