Fredag!

Vart en cykeltur till min mor, och jädrans vad Fanny tyckte det var kul .
Man hörde hur hon satt och sa>åååå< När det gick fort i backarna *ler*
Hos mormor busade hon runt som vanligt, Lilla Myra kom hem efter en stund (en jämnårig tjej som bor där)
Men hon var inte på lekhumör, Fanny satt och klappade på henne....... även en och annan puss delade Fanny ut
Men allt Myra sa var NEJ Myra vill inte......haha så söta så :P
När vi kom hem vart det en snabbis på stan(som vanligt, men blir ju så när man bor här)Älsklingen fyndade en t-shirt :)
Sen innan det var dags för att göra kvällen gick vi till parken med lite fika, tänkte att fanny skulle göra sig av med den sista energin.

Nu sover min sessa...förmodligen Mathias med  haha!
Själv ska jag krypa upp i soffan med mina salta nappar och en chokladbit!
I morgon kanske vi ska låna bilen :) *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0