FAN!!!!!

Fan nu känner jag mig bra deppig!!
Mitt toppen humör är som bortblåst :(

Känns som att hur man än sliter och kämpar tar det ALDRIG slut...........
För så fort man bara anar ljuset i tunneln kommer ett nytt hål som man dras ner i, och då är det bara att börja från början igen.

Är så trött på pengar och räkningar!!!!
Är minst 13-14 tusen vi ska pilla fram till tandläkare och körkort, och med våran otur bär det väl iväg och hamnar runt 20 tusen!
Fattar inte hur vi ska lösa allt :(
Tur vi har varandra och våran underbara solstråle Fanny som får oss att orka kämpa på!


                                                  För jag vet att tillsammans klarar vi allt<3

Kommentarer
Postat av: skinkan84

Inge roligt det där me pengar. Men det har det aldrig varit. Kan inte fatta att saker ska kosta så mycket. Som tandläkaren tex. Det är ju faktiskt något alla "vanliga" svenssons borde ha råd med! Visst?

Och det där me humöret känner jag oxå till. Tycker att jag varit deppig i stort sett hela min graviditet....

Kram

2009-05-08 @ 07:05:27
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84
Postat av: Ann-Sofie

ja usch ja, för både räkningar och pengar =( Varför ska allt kosta så mycket? Men som du säger, det är tur att man har varandra!! =)

2009-05-08 @ 08:53:45
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0