Äntligen hemma!

Känns som vi har varit lite överallt i dag :P
Vi lånade bilen så då lära vi passa på att åka lite så klart!
Första anhalten vart hos mamma (där vi tiggde lunch åt fanny).
Sen for vi vidare till svärföräldrarna, där fick Fanny busa av sig ordentligt med kusin vitamin Emma.
Precis när vi ska till att åka kom Helena,Madde Lilla Nellie och svärmor hem för dom hade vart ute en vända.....(till sågmyra)
Eller en vända räcker nog inte hehe några timmar var dom nog borta.
På hemvägen stannade vi till vid preem där vi käkade mat, Fannys mat och våra drickor bjöd dom på.

                        > MYCKET SNÄLLT DET TACKAR VI FÖR<


Efter det släppte älsklingen av oss hos Camilla så Fanny fick träffa  Lina en snabbis(han åkte hem och bytte tvättmaskin)Sen hämtade han upp oss igen.
Sista anhalten för denna dag vart kyrkogården vi'hälsade' på Chicken :)

                   OCH.................

Nu är vi ÄNTLIGEN hemma:)
Och jag hoppas att min skitunge haft en skojig dag och att hon nu är trött och hon sover sött<3(Så mamma får vila lite hehe)

I morgon ska jag jobba men bara mellan 12-16 så det blir inget jobbigt pass :P
Nu ska jag lägga in bilder som jag tagit under dagens gång!

Nästa gång jag ska ta blodprov blir om fyra veckor så denna gång var värdena lite bättre :)




                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0