Ändring!!

Måste ta tag i Fannys rutiner, känns som om det varit lite slarv på slutet!
Det märks direkt att det har slarvats .......hon är gnällig och tror att det är hon som bestämmer.
Lägger sig på golvet och skriker så fort hon inte får som hon vill.
Lite små jobbigt måste jag erkänna, specielt om man är bland 'okänt' folk!
Även tutten har hon haft mer än vanligt.

Nej nu måste det bli en förändring :)

Jädrans vad trött jag är, har varit så mycket på slutet med:
  • Ekonomin som inte är på topp!
  • Tandläkare
  • Körkort
  • Pussla med jobb och barnvakt...
  • o.s.v
Så himla skönt att jag är ledig i morgon så jag kan ligga och dra mig en stund :)
Sova kommer jag inte få göra, men bara att slippa trampa till jobbet strax efter sex är ju underbart!
Nu måste jag börja göra kvällen med min envisa lilla skitunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0