trött på snö!!!!

Fan vad jag är trött på denna jävla snö som bara vräker ner!!!
Nu vill jag ha vår, höra fåglarna kvittra se knopparna brista :)

Fanny står här och spelar på sin synt samtidigt som hon sjunger och svänger på stjärten haha'
Hon är så jädrans söt min lilla skatt<3

Mathias ringde igår och upplyste mig om att det var det bästa han gjort(hans egna ord )Så konserten var nog en riktigt skojig upplevelse, är så glad att han äntligen kommit iväg och sett dom.
Så synd att han och Chicken aldrig fick uppleva det tillsamans :(
Men Livet gör sina egna val, Chicken var klar på den här platsen han skulle vidare till nästa ställe R.I.P.

Nu längtar jag tills min älskling kommer hem<3

sen är det inte långt kvar tills vi tar en vända till storstan ;) det blir ju inte lika häftigt som en Metallica konsert men jävligt skönt att slippa denna stad för en stund :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0