sjuklingen

  

Natten har varit riktigt besvärlig, fanny hade över 40 graders feber och hennes hjärta slog så fort.
jag vart riktigt rädd!!
Tack och lov fick jag sova lite för Mathias tog på sig ansvaret med fanny(jag var sjukt trött och kunde knappt hålla ögona öppna)
Dagen har vi tillbringat inne Fanny har mest legat i min famn och sovit....det brukar hon inte ens göra när hon är sjuk. 

Så denna gång är hon jätte dålig :(


Fick veta att jonna kommer nästa helg :D skoj tycker jag!
Är ju  inte ofta man träffar henne.
Fick en till jobb dag näste vecka så nu känns det lite bättre på den fronten.
visst skulle nån dag till inte sitta fel.......blir ju mer pengar!

Nu ska jag ta hand om min lill plutta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0