Onsdag kväll



Vart jobb mellan tolv och fyra idag,ingen drömtid precis ska jag jobba vill jag gärna ha lite fler timmar.......
Måste ha fler dagar!!
Annars blir nästa månad inte så skoj :(

Farfar har varit här och passat Fanny en stund.....för jag slutade fyra och Mathias började fyra.
Tur att man har så snäll familj som ställer upp och hjälper oss<3

Nu väntar jag på min underbara älskling han lär vara hemma när som helst<3
Det blir att mysa framför en film :)

Sen har vi ju besök oxå, brorsan ska sova här i natt :D
Fanny har fått några prickar men det lär ju inte vara vattkoppor...

Fattar inte varför räknas jag inte vissa gånger?? hmmm??
Man duger bara ibland :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0