Mardrömmen!!

Allt började i fredags kväll då jag och Mathias typ samtidigt känner att det är nå fel.
Sen börjar helvetet!
Hela natten sprang vi som galningar på toa, sket och spydde.... det  stod som en fontän ur båda ändarna.
Mathias låg på soffan och jag i sovrummet.
I dag är första gången jag är uppe och nu är det måndag, känner mig sjukt matt..har ju knappt ätit på tre dygn.
mathias har då varit så duktig fast han vart minst lika dålig som jag har han släpat sig till tvätstugan för å tvätta upp det Fanny spytt ner.
Och Nu är han på jobbet, det hade jag aldrig pallat.
Nästan 7 kilo har jag gått ner............
Fanny är oxå som em sticka hon äter ju inget och hon spyr fortfarande, vet inte om de är magsjuka fortfarande eller om det är för att hon är hostig och snorig???
Hon är då glad åtminstonde :)
Ska försöka få i henne lite mat och dricka strax.

Nej fy fan magsjuka ska jag ALDRIG ha igen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0