Måndag

Festen i lördags vart lyckad, visst vart man lite fuller bort mot småtimmarna men inga större bravader haha
Det enda jag ångrar är efterfesten  som vi hade hemma hos oss tills på morgonen....
Hoppas vi inte störde allt för många grannar!
Känner då att nu får det vara lugnt ett tag framöver, har blivit ganska mycket festande för min smak!
Inte så att jag har varit ut varenda helg, men det räcker för mig(tror jag varit ut fyra-fem gånger sen nyår)
I dag har vi tagit bort spjälsängen, så nu ligger madrassen på golvet tills Fanny får ny säng :)

Älsklingen är hemma från jobbet i dag, han har ont i halsen :( det är nånting hela tiden.
Men det är BARA andra gången han är sjukskriven på fyra år så han är ganska tålig min 'gubbe'<3
Nu ska jag lägga in bilderna från festen :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Roligt att ni hade skoj... och tråkigt att jag inte lyckades ta mig dit :(

2009-03-30 @ 18:00:04
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0