Jo visst!!

I dag skiner solen UNDERBART!!!
Var iväg på morgonkulan och tog blodprov, gick skapligt bara två stick.....

LÖRDAGSKVÄLLEN:
Var kul att komma ut och träffa lite folk, Var ju hemma hos syrran drack massa öl och vart lite små fuller :P
Kvällen var okey vart väl lite onödigt tjafs men det hör väl fyllan till haha
Vi hamnade på marres men där var dom flesta 50-60 +
Man kännde sig lite små ung :P

SÖNDAGEN: Bakis kan jag lugnt säga att jag var.
dagen tillbringade jag för det mesta i sängen, slank även ner varma mackor och lite godis.
Fanny kom hem vid tre(aldeles för sent för mig!)
Har ju sakant mitt lilla troll <3

iDAG ingen aning vad man ska fördriva tiden med idag??
Känner mig inte helt återstäld än......

Kommentarer
Postat av: skinakan84

Låter som att du hade det trevligt i alla fall, vilka var det som festade till det?

Men är det inte rätt skönt när man går ut att man känner sig ung? Det gillar jag, hellre det än att känna att man är för gamal att vara där.

2009-03-16 @ 16:04:01
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0