jaha...

Fick jobb idag' TRODDE JAG' När klockan var runt ett fick jag ett sms...det var en förfrågan om kvällen.
Självklart tackade jag ja!
Så tråkigt bara att få det samma dag för man är inte instäld på att jobba då.
Jag skyndade hem och slängde i mig lite mat,även fanny behövde äta sen tog vi bussen till jobbet

(fanny fick följa med för mathias jobbade till fyra så syrran som oxå jobbar där slutade när jag kom och då skulle hon ta med Fanny hem)

När vi kommer fram visar det säg att det blivit en miss det var inte i dag dom behövde folk utan i morgon (men då hade jag redan jobb) så jag fick glatt traska hem igen med lön :D

Inte ofta man har tur men va fan nån gång lär man ju ha det med!

Nu längtar jag tills jag,fanny och mathias tar en vända till storstan och glassar på hotel :D

natti natt

Kommentarer
Postat av: skinakan84

Haha vilket skit då! Men det positiva var ju att du kunde gå hem med betalt. Jobbigt bara när man ställt in sig på att jobba å så blir det inte av!

2009-03-18 @ 09:51:00
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0