hihi :P

Nu är det nån som är lite små nevös kan jag tro ;P
Kan de vara min älskling??
Är ju Metallica i morgon, han och hans bror tar tåget vid halv tolv sen ska dom väl snygga till sig på hotell rummet kan jag tro innan det är dags för konserten :)

Hoppas du får superduper skoj älskling det är du värd!!<3

Idag tog vi oss en promenad till rusta, hittade en jätte snygg duk för 29 kr metern.
Är skit nöjd kan jag lova :D
Har även fått upp min lilla hylla på väggen så nu lyser det massa värmeljus där.

Har även slängt ihop kycklingmackor och pizza som dom kan ta med på tåget.
slipper dom leta mat det första dom gör när dom anländer till storstan.

Nu blir det sängen, för jag lär ju följa med min älskling i morgon och se till så dom hamnar på rätt tåg haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0