Fan!!!

Fy fan vikariepoolen suger!!
Dom säger att dom delar upp passen så alla vikarier får ungefär lika mycket jobb....
eller hur, jag har endast två pass denna månad å vardera pass är på 4 timmar.
4+4= 8 jävla timmar va fan hur mycket pengar blir det?? 800 hundra på sin höjd :(
Har själv sett på jobbet att det är flera vikarier som har minst 50- 60 timmar var.......
Konstigt med tanke på att dom delar passen lika eller??
Tycker att det är min tur att få lite jobb nu!!!!
Man får ju panik hur ska man klara sin ekonomin ???

Snart kommer min mor så då ska vi(jag,mamma och fanny) ta oss ut...är ju så fint väder.
Måste massa på när solen skiner :D

Kommentarer
Postat av: skinakan84

Ja det är pissigt det där med jobb alltså...Jävligt jobbigt. som vikarie kan det vara ännu tuffare, vissa dagar har man hur mycket som helst å andra inte. Men har du kollat med andra rekryteringsföretag?

2009-03-17 @ 13:30:08
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84
Postat av: marie

tack gumman!

visst einte att du hade en blogg. Jättefin är den:D

2009-03-17 @ 21:38:29
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0