DAGEN!

Shit vad trött jag är, men det är inte så konstigt min skönhets sömn vart avbruten allt för många gången i natt...
Fanny hade 40 graders feber (ja gott folk hon är sjuk IGEN) och var jätte knölig.
Stackars min lilla gofis som nästan aldrig får vara frisk :(

Jag jobbade ju mellan 10-15 i dag sen fick mathias rycka in extra på sitt ställe till kvällen.
Jag som hade sett fram emot en myskväll :(
Fanny har fortfarande hög feber och har bara sovit eller kollat på film under dagens gång.
nu sitter hon i mitt knä och är väldigt mammig<3

USCH VAD BESVIKEN JAG ÄR PÅ DIG...........

På söndag kommer pappa och mina systrar hit vi ska fira lillasyster  Moa som fyller år :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är du besviken på? Usch så jobbigt att hon är sjuk igen. Det är felix oxå....Så tråkigt alltså! Så det blir lite tjat å gnäll....Blä...Å själv är man förfyld som faan oxå.

2009-03-19 @ 09:08:14
Postat av: skinkan84

Oki....Låter inge bra det med din bror....Om du vill så är det bara att babbla ur sig....Jag finns för dig även om jag är långt borta



Kraaam

2009-03-19 @ 15:53:18
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0