Aj Tandläkaren!

Jaha då var man ca 3000 kr fattigare(det var min hotel resa det )Fattar inte att det kan vara så dyrt att gräva mig i käften???
Fan vad rädd och skakis jag var när jag kom till tandläkaren,men han som jag fick var jätte bra.
Tog allt så lugnt och försiktigt, förklarade allt han gjorde och kollade hela tiden hur det var med mig :)
Så jag måste säga att det gick bättre än vad jag trott!! Visst var jag på helspänn och helt smärtfritt var det inte men i det stora hela gick det bra.
Det var en tand som var helt trasig så det vara bara att borra upp den och ta bort allt det 'döda' sen la han en tilfällig lagning.
Han la i nått som skulle läka tanden.
Så innom en månad måste jag till tandläkaren och göra klart det sista (rotfylla) Hoppas det går lika bra då??
Nu har jag bara lite ont men det kliar ganska mycket i tandköttet så  förstår jag hur jobbigt det är för dom små när tänderna ploppar framt.

Blir då fest ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0