26 år idag!

Jaha då var man ett år äldre då :P fattar inte vart tiden tar vägen??
Åren bara rullar på.....
Känner mig ju fortfarande som 17 ;D Men tront på fan att man närmar sig dom tretio 'helt sjukt'

I dag har jag firat med en storstädning haha
Är bara jag och Fanny hemma för älsklingen är på jobbet och slitert.
Blir att fira mig på fredag med familjen, så i morgon ska jag slänga ihop två smörgåstårtor 'slickar mig runt munnen'
Fast  först ska jag jobba till fyra.
Och på lördag blir det party med polarna :D

Då kanske Fanny ska sova hos moster millis.
Nej nu ska jag börja med maten tänkte överaska Mathias med potaisgratäng , kött och sallad när han kommer från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0