ute hela dagen!

Självklart har dagen spenderats ute!
Lär ju passa på nu när det är sol :)
På förmiddagen packade jag med mig lite saker(mini bandspelare, mumsiga jordgubbar,Fanny med badkläder;P och massa vatten mm )sen gick vi ner på gården så  fanny kunde bada(i sin mini pool...ska köpa större nu när hon växt ;P)  Medansbusungen plaskde omkring passade jag och Ingela på att sola å snacka massa 'skit' :)
vid halv två käka vi lunch och då fick jag även nått städ ryck så nu kan jag skryta om att det är ganska rent här hemma :P
På eftermiddagen tog jag och Fanny en promenad runt tisken, måste ju röra på fläsket och inte bara lata sig haha.
När vi kom hem trötta fick fanny se på film medans jag förberedde kvällen, tänkte ju INTE gå ut nå mer...........

Men...................
             
  jag fick ett samtal från Millis :)

Dom skulle gå till parken med Lina så ja självklart gick vi dit, Fanny tycker ju det är så kul att busa med Lina<3

Nu sover då bustrollet efter en hela dag ute och jag å älsklingen tar det bara lugnt:)

Fan!!

jag ville ju gå på P&L................. *snyft*




                     
                                                                ''BRUDARNA''


                         


                                                               





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0