trötter!

Kunde inte få upp ögona i morse, länge sen jag var så här trött!
Försökte ligga och dra mig mellen nio och elva men mina älsklingar klarade sig tydligen inte utan mig *fniss*
Så man fick ligga och försöka slummra med teven på, en hoppande fanny i sängen och Mathias som låg och snattrade haha


                             Livet är väl underbart??

Nu ska jag strax göra mig i ordning sen blir det en vända på stan för att kolla nå kläder lillstrumpan kan ha i morgon när hon fyller :)
Men hittar vi inget har hon så mycket fint ändå.
Få se om Fanny fick vara hos millis och leka med Lina sen??
Så vi får pyssla lite här hemma, ska ju göra i ordning för i morgon :)

Fattar inte att du kunde vara så dum????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0