tankar!

Jobbat i dag och nu ska jag skura badrummet sen blir det mysbad för mig och Fanny :)
Passar bra när det är sånt här skit väder!
Stackars älsklingen jobbar kvällen  :(

Har börjat fundera på en liten till..........
Men vet inte om det känns rätt ljust nu??
Men å andra sidan när känns det som att allt stämmer??
Med tanke på propparna och missfalls risken kanske det är dags att börja nu, jag menar om jag får missfall 3-4 gånger innan det blir en liten mini kanske det tar några år.
Och ska man börja om ett par år och det tar tid är ju inte det så skoj!
Massa svammel vart det här...hmm... men som sagt tankarna finns :)


I dag är en sån där dag då allt känns så jävla bra!
Vilken tur jag har......jag har min älskade Mathias och vi har våran fanny, vi har ett hem, ekonomi så vi åtminstonde klarar oss skapligt :) vi har familj och vänner.....kan det bli bättre???
Det finns  dom som inte har nånting,som lever med krig...svält och är omringade av död, dom som lider av ensamhet, kyla....hunger...sjukdommar...... och alla andra som har sina bekymmer...
Man ska fan ta vara på det man har, jag är så himla lyckligt lottad<3
Tänk på det alla ni där ute och ta vara på varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0