svalare!

Skönt att vakna till en sval lägenhet! :)
Har sovit bra inatt och vaknade 8.22...så nu känner jag mig utvilad.
Det värsta är att jag vet att när klockan börjar närma sig tre så är lägenheten uppvärm igen *SUCK* blir som en bastu och helvetet börjar!
Vill ju flytta, varför finns det ingen lägenhet ??? :(
Har letat i två år nu.

Klockan tre kommer fannys kusin Emma, hon ska sova här.
Blir nog jättekul för busungarna.
Antingen blir det bad i fannys pool eller å går vi till kålgårn.....
Beror på om min vidriga granne sitter och fläkar ut sig på gården.
Hon är så vidrigt otrevlig att jag har en klump i magen varje gång jag ska gå in och ut från mitt hem :(
till kvällen får dom mysa framför en film med lite godis :)

Nu blir det en dusch!

Kommentarer
Postat av: Anna

Näe det förstås! ha en bra dag! kram

2009-06-27 @ 11:32:31
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0