skit kväll!!

Det är varmt, myggbetten kliar(även övrigt på kroppen av denna jävla värme)
Fanny vägrar sova och jag är på uruselt humör....
INTE vart det bättre när älsklingen kom hem med min favvopizza(har inte ätit sen 11 så jag var super hungrig)och det saknas ingridienser på den plus att det knappt var nån ost :(
Älsklingen fick sig en skopa skäll...jag vet att det inte var hans fel!
Men det är han som får ta skiten,han var då så snäll och gick och bytte den(pizzerian ligger på våran gata så de var inte långt dit)
Han är bäst min älskling<3

Pizzan han kom tillbaks med smakade som den skulle :)
Tack hjärtat du är det bästa som finns!
vet att jag är på skithumör men denna värme tar kål på mig........

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Malin, det är ju underbart med sol å värme!!

2009-06-26 @ 23:36:33
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0