så tragiskt!

                       
                                                Min lilla 'snor' unge<3


Nu är det kväll!
Skönt för jag är trött :)
Men innan jag ska gosa ner mig i sängen tänkte jag köra lite ryggsim i badkaret :P
Fanny sover sen nästan tre timmar, hon är jätte förkyld och har svårt med andningen men  ändå envisas hon med att ha nappen i........
Även febern hade stigit nu på kvällen till 39 grader.
Skönt att hon inte har över 40 som hon brukar!

Tycker det är förjävligt när familjen inte bryr sig.... ser dom inte hur utför det går för sin son/bror??
Va fan har ni ingen skam i kroppen??
Nnu får ni se till att göra nått!
jag menar innan det blir ännu värre.....
Ni förlorade  eran mamma och man trodde att det skulle föra er andra närmare varnadra men ändå känns det som om ni skiter fullständigt i honom :(
Fy fan säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0