rensat!!!

Har typ varit vaken sen halv sju får nån där uppe hade tydligen bestämt sig för att jävlas med mig haha
Var jag inte kissnödig så pep det hela tiden i luren,de var jobbet ena gången sen millis och comviq å sist men inte minst så var det älsklingen.
När jag väl slummrade in hör jag nån som säger vakna mamma<3
Ja inte vart jag förvånad när busungen ville upp .
Nu har jag rensat ut 'mathias skåp' ja vi säger så för det är mest hans lump där inne 'ler'
Han vart inte så glad när jag berättade det haha......han är rädd att jag ska kasta nått viktigt(enligt han).
Jag kan berätta att det vart hela tre påsar med 'skräp' .
Får se vad Mathias säger när han kommer hem.........jag har INTE kasta nått av värde!
Ne nu ska jag gå ut och njuta av solen :)
Får se om Lina kommer hit och badar me Fanny på eftermiddagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0