pengar!

I dag har vi varit ut en vända, fanny är fortfarande små dålig men febern var inte så hög nu.
Fan man blir ju galen om man bara ska vara här inne :)
Vart en vända på stan för att sätta in pengar....när det var klart sknades det 300-400 spänn och INTE fan kan jag räkna fel på så mycket??
Jag och Mathias börjad små tjafsa för han trodde ju så klart att det var jag som räknat fel men jag gav mig inte!
Vi sa till dom på banken som skrev nått papper,hade dom fått in för mycket skulle dom höra av sig.
Nu när jag kom hem räknade jag igenom allt och kanske men bara kanske kan jag haft fel??
Men det tänker jag INTE erkänna haha.
Nu ska jag ta tempen på min snuttis och om den fortfarande är skaplig ska vi ner på stan och köpa en hatt jag kollat in(till fanny)
Måste bara få nå käk i magen först:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0