mamsen 46 år!

Jaha då var ännu en jobb dag över :)
Nu är jag ledig i 5 härliga dagar .

Vart en snabbis till min mor efter jobbet, hon fyller 46 år i dag så grattis mamsen :)
Vart fika och present utdelning.
 jag och Fanny vart inte långvariga, för jag är sjukt trött i dag.
Kunde knappt hålla ögona öppna på bussen........folk lär ju ha funderat vad jag höll på med när jag satt och försökte skaka liv i  mig själv haha
Det var inte lätt när ögonlocken ländes som cementklumpar och den ljuva sömnen lockade!
Nu har jag vilat en stund(fanny sover) så här sitter jag nu och inväntar min älskling som kommer hem med pizza *mums*
Å ja! JAG ska synda igen ;P
Har inte ätit sen lunchen på jobbet så jag kan lova att det kurrar i 'maggen' :)

I morgon ska jag städa sen på kvällen blir det att lulla runt på stan, måste ju kika lite på crusingen.


                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0