klumpiga!

Här har man setat och väntat på millis och Lina i två timmar men millis hade ont i huvudet :(
ja ja får se om vi hinner träffas en stund i morgon då! :D
Vore skoj.

I dag var jag och fanny ganska klumpiga(skyller på fanny hehe)Vi skulle gå ner på en liten brygga och bada fötterna men medans vi stod längst upp och tog av oss skorna föll min ena ner i vattent....
Fick lite smått panik för det var ju en bit ner till vattnet och jag kunde ju inte lämna fanny själv och klättra ner.
Efter en stund kom jag på att man kunde kliva ner på ett annat ställe och vada i vattnet till min kära sko :)
Så nu har jag två skor igen!
Och Fanny fick sitt första bad i falu ån haha(inte världens bästa badplats)

Längtar tills i morgon så man får veta hur mycket penningar som rullar in på kontot......
kanske ska vi låna bilen och ha en heldag bara jag och älsklingen<3
Fanny får i så fall vara hos farmor och farfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0