Karusell :)

Har varit en ganska lugn dag hitils :)
Var ner på stan för det är ju barnens dag och halva priset på alla karuseller.
Även jag åkte min älskade virvelvinden två gånger.
Det var jag, Fanny, Mathias , mina små brorsor och  Mathias bror(dom sov hos oss i natt).
Vi mötte upp Millis, Niklas och Lina på stan.
Fanny och Lina åkte karusell, Fanny tyckte nog att det var 'så där' haha



                        

                                            Fanny åker med Niklas :)
                                              
                                                 
                                            Älsklingen och hans bror            
                                 

                                      
                                  Jag tvingade Mathias att åke en gång med mig :)

Nu ska jag lägga Busungen, sen blir det myspys med Mathias som för stunden ligger och sussar så sött.
Han blir nog inte så där jätte glad när jag väcker honom ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0