JOBBIGT!

Kväller!
Och skönt är det :)
I morgon måste jag upp tidigt igen för det är dags att ta nytt blodprov.......
Har tänkt en del och rädd är jag, jag menar eftersom jag haft proppar en gång medans jag är så ung så är ju risken stor att jag kommer få nya :(
Har ju fortfarande det i blodet att jag kan få nya proppar därför är det ju så viktigt med min behandling och medicin!
Sen är det ju så jävla tråkigt att den sortens proppar som jag haft ökar risken för missfall, jag vat ju hur jobbigt det är med missfall då jag haft två styckna :(
ne nu ska vi inte tänka på det blir ju bara deppig!

Vart att vi tog bilen och åkte runt lite, stannade vid en lekplats så fanny fick busa av sig :)
Sen vart det en snabbis till mormor för Fanny var törstig....:)
När vi var på väg till svärföräldrarna för att lämna bilen passade vi på att plocka lite blommor.

Bilder från daggen!

                                   
                              Hos mormor                                                  Lekparken

                                       
                                                                              vi<3


                                                       



                                    

                                                                       älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0