hungrig!

Fanny sussar sött på soffan och jag väntar på mathias.
Han har handlat och jag hoppas han kommer snart för magen kurrar högt! :)
Tänkte käka strips, fläskfile och en smarrig sallad. *mums*
Nu hör jag gnällningar från soffan, Fanny har vaknat och hon ser inte alls kry ut :( pluttan min<3
Ska ta tempen på henne och försöka få i henne lite dricka.
Hoppas hon äter lite mat sen oxå.......hon har ju inte ätit på hela dagen.
Tycker så synd om henne för det har varit skit väder och hon har inte varit ute så mycket den senaste veckan och nu när solen äntligen behagar kika fram då blir hon sjuk :(

                       
           Bilden är från igår men hon ser minst lika slut ut i dag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0