glad regnig midsommar :)

Jaha då var 'sommar'dagen här då med regn och rusk haha.
Tur att Fanny är så liten än att hon inte fattar att vi missar midsommarstången........
Hon är ändå så jädrans förkyld så det bästa är väl att hålla sig inne? :)
Min far och systeryster Moa kommer hit och äter med oss.
Så det blir att duka lite fint och käka fläskfile,färskpotatis(kokad i dill förstås!) sill och lite annat smått och gott.
Till efterätt serveras det jordgubbar med vaniljvisp *mums*
Man får önska alla som tänkte ta sig några glas en trevlig vinglig midsommar, sup er inte för fulla nu så ni får vakna med ångest......
Nu ska jag klä mig för älsklingen kommer snart och hämtar oss(han har lånat bil)....vill ju plocka en fin blomsterbukett man kan ha på bordet men vi får se vad detta regn tillåter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja man får helt enkelt göra det bästa utav situationen!



Hoppas ni får en trevlig midsommar (det verkar då så är jag läser ditt inlägg)! =)

kram

2009-06-19 @ 14:35:45
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja visst är den!



allt bra? kram

2009-06-21 @ 16:10:36
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0