Full rulle!

Jobb till fyra var det som gällde i dag, men det har varit ett lugnt pass på jobbet :)
När jag slutade  kom mina älsklingar och mötte mig, Fanny sken upp som en liten sol<3
När vi kom hem kastade vi i oss lite käk och sen drog mathias och hämtade bilen.
Vi har inhandlat lite saker till busungen födelsedag......

Fattar inte att mitt lilla bustroll fyller två år.
Hon har blivit en liten självständig tös som är överallt och full med bus.
Från att varit ett litet gnyende knytte snackar hon nu en  massa,  hela meningar trillar nu ut ur hennes söta lilla mun.

                          Snart dags för en till kanske??

Nu ska jag slå in paket till både Fanny och nathalie som tar studenten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0