dagen som gått....

Snart ska jag studsa i säng för att kolla på Lost (om det är i dag??) men först en dusch.
I dag fick fanny äntligen prova sin cykel ute,hon fattade ju inte hur man trampar men det kommer :)
Hon var då så glad över cykeln<3

Satt vi datorn runt tre tiden...såg plötsligt hur skärmen fladdrar till och hör sen en åsksmäll utan dess like.
jävlar vad rädd jag vart !
Slog av datorn  tog Fanny under armen och sprang ner för trappen sen stod vi i porten tills jag var säker på att det inte vart nå mer innan vi knata upp igen 'pustar ut' skönt  det inte vart riktigt oväder!
Är ju en liten fegis när det jäller blixtrar och dunder ;P

På eftermiddagen 'lånade' vi Lina sen gick vi till parken där busungarna lekte och hade skoj.
Fanny har saknat lina var ju ett tag sen :)
Sen på lördag kommer Emma hit och sover det kommer nog bli riktigt skojsigt för kusinerna kan jag tro.

Skulle kolla om det fanns nå biljetter kvar tillP&L men icke  'snyft'
Vet att vi var ute i sista stund men visste inte hur vi jobba eller om vi skulle ha råd.....

BILDER!!!

                                                       

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0