Blodprov och frukost!

Jaha då var blodprovet fixat så nu är det bara att vänta på provresultatet som dom ringer om på eftermiddagen.
Bara FYRA stick denna gång :( tycker det är så drygt när samma kärring (som ALDRIG lyckats få nå blod )kliver in i rummet för då vet man att man ska pinas en stund innan hon ger upp.....
Har ju sagt åt henne att  nån annan ska göra det, men ändå ska hon prova 2-3 gånger *suck*
Jag har ju svårt att säga till och jag samlde ju mod en gång och gjorde det men det tycks hon ha 'glömt'

Har nyss tagit upp fanny som sitter och bygger med lego   ,hon är så söt när hon bygger 'koncentration på hög nivå'
M
athias ligger och sover...........jag lovade ju han en sovmorgon<3
Innan jag väcker han ska jag förbereda frukost(kaffe,ägg,mackor,gurka,tomat,paprika till macorna mm) *gott* Inte så ofta man äter riktig frukost!
Idag blir det en toppen dag för solen är äntligen här :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Drygt sånt där, tur att det "bara" blev 4 försök denna gång då!



solen har även hittat till Ludvika! härligt härligt!

ha en bra dag!kram

2009-06-22 @ 12:09:50
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja verkligen, man vet aldrig när den behagar dyka upp igen!

2009-06-22 @ 13:10:47
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0