blodpropp??

Har ju haft ont i knät en längre tid och självklart är jag skit rädd att jag ska få nya proppar :(
Sökte på nätet igår och vart bara mer och mer nervig, till sist bad jag mathias att ringa sjukvårdsupplysningen( jag var för nervös så jag pallade inte att ringa själv)Men tjejen som svarade sa att proppar sätter sig oftasst inte där.....
Och när man går på waran behandling ska det ju inte bli nya proppar.
Men man vet ju aldrig bättre att ta det säkra före det osäkra!
Hon trodde att jag fått en ledbandsinflamation och tyckta jag skulle köpa nån inflamations salva plus att jag skulle vila knät.
Om det inte blir bättre lär jag nog undersöka så det inte är nån propp!

jobbat i dag, men i morgon är jag ledig :)
Jag och millis tänkte gå på stan och shoppa lite.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Usch, vad läskigt =( (Inte för att jag hoppas att du har fått en ledbandsinflammation. Men i det här fallet hoppas jag att det är det så att det inte är en propp. Om man ser det från det sättet. Jag hoppas att det blir bra snart och att det inte är något allvarligt...) Kram

2009-06-02 @ 12:05:40
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0