Besviken!

Haha när man ska handla då hittar man fan ingenting!
Kom hem med nagellack, ett halsband,skor till Fanny och en ansiktsmask.
Inte ett klädesplagg hittade jag :(
Annars när jag inte har pengar hittar jag ALLTID nånting :P
Men det var skönt att få komma ut lite  utan en bråkig unge :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på uggly betty, har innhandlat lite godis som jag ska mumsa på.
I morgon ska jag jobba och efter det ska vi hem till mamma som fyller 46 år.

                         Och GRATTIS syster Isa som fyller 14 år i dag!

På fredag blir det fest och grillning så jag hoppas det inte spöregnar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sådär är det väl jämt när man tänkt köpa sig nåt snyggt!



ha en bra dag!

kram anna

2009-06-03 @ 11:00:58
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

lägger förresten till dig på bloglovin så jag kan hålla litye kolla på dig! skratt !

2009-06-03 @ 11:04:16
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0