Varför??

Ska det behöva vara så här??
Jag trodde man var två i ett förhållande men oftast känns det som jag är själv.......
Finns inget vi bara du coh jag iblan :(
Du måste kunna inse att även du gör fel att det inte bara är jag!
jag vet att jag inte alltid är så lätt att ha och göra med men det är inte du heller.
Sluta jämför mig med allt och försvara alla andra, andra har oxå brister men dom försvarar du bara.
Men jag som ska vara 'ditt allt' anklagar du bara............ du tar aldrig mig i ditt försvar.........

Det ska ju vara VI<3

Det är det för det mesta........men inte när det gäller detta!
Du har familj nu fattar du inte det????
Jag ska försöka bättra mig på vissa saker(tycker redan jag gjort det) men ska försöka ännu mer.
Men även du måste göra en förändring, man måste jobba tillsammans inte emot varandra!

Känner mig så jävla ledsen :(

Kommentarer
Postat av: skinkan84

Usch det där lät inge vidare.... Hoppas det blivit bättre gumman! Och jag håller me dig att om man är i ett förhållande så är man två och ska ställa upp för varandra osv. man ska veta att man har sin partner i ryggen i alla lägen. Lever man i tvåsamhet så gör man.

Kram

2009-07-13 @ 02:08:40
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0