TROSOR!

Idag har jag varit duktig!
Har märkt den senaste tiden att jag inte har så många trosor i min låda(länge se man köppte nytt)och dom jag har är ju en aning slitna :P
Tog mig i kragen och knatade ner på stan, vart tre par nya som fick följa med hem :)
Men måste köpa fler sen....
Väl hemma rensade jag både min och mathias låda, han har då inte brist på kalsonger i allafall rensade ut flera styckna som redan sett sina bästa dagar......... men han har fortfarande hur många som helst.
Min låda däremot vart ganska tom när jag var klar, men som sagt ska ju  innhandla fler sen :)
Fanny är då inte på sitt charmigaste humör i dag, stackarn är väl utråkad.
Regnar ju ute så vi håller oss inne vilket hon tycker är MYCKET TRÅKIGT!
Ska sätta mig och rita med henne för det brukar hon tycka är skoj :)
Halsontet har då inte gått över men inte heller blivit värre är bara att 'hålla tummarna' nu så det försvinner!

                                          
                           Ett par sånna vart det och två par bruna/beiga med små vita hjärtan
                           Hitta ingen bild på dom......


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja inte var det nå vidare skönt att cykla så långt kan jag påpeka :P



Snygga trosor, förresten :)

2009-07-08 @ 14:33:12
URL: http://surfinbabe.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

ja det där med att köpa nya undies går i perioder! har precis förnyat underklädesgarderoben! =)

gå in till mig och var med min tävling nu!! =)

kram

2009-07-08 @ 17:35:47
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0