SOFFA!!!!

Jag VILLL ha en soffa!!!!
Vi har ju  varit i borlänge nästan hela dagen, fick för mig att när vi ändå var där kunde vi kika lite på soffor......
Suget efter en ny snygg soffa började genst sprudla  i mig :P
Har ju velat haft en i flera år nu men ALLTID är det nått annat som kommer före :(
Men nu ska jag minsan spara till en ny fin soffa :)

Fanny är fortfarande vaken.........
Har försökt att lägga henne men hon bara drygar sig, så jag gav upp :(
Nu kollar hon på film(jag vet att det inte är bra att somna till en film)!
Men jag orkar inte så i dag får det vara så.

I morgon hoppas jag på skapligt väder för älsklingen ska iväg med några polare och fiska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0