SLUT???

Är sommaren slut??
Fan vad tråkigt det känns.......vintern var ju så låååång så man hade ju förhoppningar om en skön sommar :(

                       hoppas........
                                     att det snart vänder innan hösten smyger sig på!


Längtar tills vi åker till stockholm!
Ska bli underbart med ett avbrott från vardagen, bara kunna njuta av nuet :)
Fan man drunknar i jobb,vardagliga(tråkiga haha) rutiner, tankar på ekonomin som är ganska jobbig för stunden.......
Känns som man försvinner bland alla  räkningar.

Är även sugen på att sammla ihop lite folk och dricka litte gott, bara umgås och ha lite skoj :)
Även älsklingen behöver komma ifrån en stund, ska se till så han och några polare tar sig iväg och fiskar eller eller hittar på nått annat kul...
Så han slipper sin tjatiga 'fru' här hemma hahahaha.............

Nu ska jag dra täcket över huvudet och försöka sova innan klockan ringer och påminner mig  om att det är jobb IGEN!

Kommentarer
Postat av: hellebelle

Hej tjejen...tack för att du tagit dig tid att både läsa + skriva på min blogg. Jag försöker att kämpa men har inte alltid kraften..tur att jag är envis iaf.

Hoppas att du sover gott..för det är ju trots allt mitt i natten (kl 02:16).

Kram på dig och Fanny..hälsa "gubben"..Ler

2009-07-21 @ 02:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0