Nu vet jag!

Nu vet jag vad som felas mig!
Vart akuten efter jobbet kan ju inte gå runt och vara så här yr och svimfärdig......
Som jag anade kom dom fram till att det är järnbrist.
Hade aldeles för låga värden!
Nu blir det järntabletter *tvi och blä* men men det är som det är :P
Så jävla skönt att det inte var nått annat :)

fanny somnade fort i dag, hon har ju varit hos farmor och farfar och busat sen var hon hemma hos faster madde och där var ju kusinvitamin :)
I morgon får vi besök av morfar och fannys mostrar Isa och Moa :)

Nu ska jag gosa med min underbaraste älskling<3

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad skönt att det "bara" var det, så att det inte var nåt allvarligare. Måste vara skönt att ha fått ett svar nu iaf.. :)

2009-07-06 @ 11:27:42
URL: http://surfinbabe.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja visst är det kul fast jag blir oftast så jävla frustrerad när det inte går som jag vill! vill ju kunna allt å helst på en gång! hahah!

2009-07-06 @ 13:41:10
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0