Millis och jag!

Medans älskling fiskade satt jag och Millis ute på min gård och njöt av kvällen.
Även en öl slank ner, skitgott var det!
Har inte druckit alkohål på väldans länge.....
Självklart var inte Fanny själv i lägenheten(alltid nån som ska klanka) min bror var här så hon var trygg ;)
Älsklingen kom hem med två fiskar(tror det var nån som var stolt hahaha)
I dag blir det att pyssla med tvätt och lite sånt är ju ändå tråkväder.
Vill ju ha rent och snyggt sen när vi kommer hem från stockholm :D
Ne bäst att sätta fart :)


         

                                             

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Allt väl? vad ska ni göra i storstaden då? =)

kram anna

2009-07-25 @ 12:05:11
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0