lureri!!!

Vi skulle kolla på en bil idag, men jag kände redan från början att nått inte stämde....
För det första stod det att det var en tjej vid namn Tess som ägde bilen i annonsen MEN när vi ringde var det en utlänning som svarade.
När vi skull kolla på bilen var det massa saker som skilde bilen ifrån den som var på bilden *skumt* varför lägga ut bild på en annan bil??
När vi väl träffade skojarna så hade dom inga besiktningspapper och bilen startade inte!
haha tror dom att vi är så dumma att vi skulle köpa den då?? KNAPPAST!!!
Jävla dårar säger jag bara.....

På eftermiddagen åkte vi till svärföräldrarna,dom har en sjö bara över vägen så dit gick vi...ligger en liten bit in i skogen med en liten brygga.
jätte mysigt!
Skönt att bada ifred man kunde sola utan massa kläder haha
Nu kanske jag får lite snyggare bränna :P
Fanny hade jätte skoj, hon simmade omkring som en liten fisk :)
Synd bara att jag bränt mig på ena axeln och mitt ena knä...trots massa solskydd.

Nu på kvällen vart det äntligen regn och lite åska.
Så jävla skönt i våran lägenhet ljust nu!!!

Robin och markus ska sova här, vi ska mumsa chips och kolla på film :)

                   
                     skönt att hitta ett ställe där man kunde vara 'fri' :)


                                  
                                         mumsar kakor
 
                                                  Mysigt ställe :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hm..ja vad trodde dom egentligen..Antar att dom tog ett svenkt tjejnamn för att öka sina chanser till att få bilen såld..lättare så kanske än om det stått Mohammed! =D



va skönt för dig att du bara jobbar söndag! avis

2009-07-03 @ 22:51:29
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Dessa utlänningar säger jag bara :P Kommer ihåg för några år sedan, en ung utlänning från Falun som sa till mig, jag skulle aldrig köpa nåt från en utlänning för de blåser en bara, jag köper bara från svenskar :P Det säger ju allt, de blåser till och med varandra :P Fast visst finns det ju även många skojjare bland oss svenskar också... :(

2009-07-04 @ 18:23:44
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0