Fattiga!!!

Jobbar,jobbar och jobbar är vad jag sysslar med för stunden.....men kan säga att det behövs då vi har fler utgifter än vanligt!
Det är en och en halv vecka kvar tills LÖN och vi är fattigare än fattigast, nu blir det verkligen att vända på varenda ynka öre.....
Vaet inte vad vi ska göra resten av dagen(har ju jobbat som sagt) men ut en vända ska vi då är ju så fint väder :)

Fan vad jag är rädd för denna jävla svininfluensa.......
Har läst massa om det idag och det känns som nån vrider runt en kniv i hjärtat när jag tänker på att det kan drabba nån i min närhet :(
skulle det hända mina älsklingar.. *ryser*....neee vill inte tänka på eländet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0