Fan Fan Fan!!!!!!!!!!!!!!

Känner mig sliten, bara jobbar, städar,diskar och tar hand om min busunge mm
Mycket tjaffs mellan mig och älskling :(
Är för mycket för oss ljust nu!
Ännu en räkning gled ner i dag och den var 'bara' på 6000........
Sen kommer skatten på bilen och den ligger väl runt 2000-4000 tusen *suck*
Skojigt men DYRT med bil!"

Blir så arg på mathias när han beter sig som en treåring, han kan inte ta att man säger åt han vad han ska göra(måste ju det ibland när det gäller alfakassa, jobb och sånna saker han har lite svårt att ta tag i det)Då blir han sur ocg börjar tjaffsa om allt möjligt, han retar upp mig så jag fan ser svart aaaghghg vill bara skrika och dra mitt hår :P
Denna gång ska han fan be om ursäkt kan ju inte bete sig hur som helst.......
Han måste ju kunna sköta sånt!
Jag menar det är ju inte min alfakssa osv

Nu ska jag gå ut med Fanny, brorsan  ska oxå vara med sen hoppas jag Millis och Lina gör oss sällskap :)
I morgon ska jag jobba för ovanlighetens skull :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0