ÄNTLIGEN!!!!

I morgon ska jag äntligen få sova!!!
Som jag har längtat!!!
Har ju klivit upp strax efter fem senaste tiden men i morgon börjar jag två :)
I dag var det riktigt stressigt på jobbet........så drygt när det är så.
Ont i ryggen har jag med, tungt att 'lyfta' gamlingar.
När jag kom hem käkade vi sen tog vi en vända med bilen(ovanligt va?? haha)
Var förbi min mor sen for vi vidare till chickens grav, länge sen vi var där nu så jag tyckte det var dags.
Denna gång vart det inga köpta blommor......är ju sommar och naturen har ju så himla mycket fint och det är alldeles gratis.

I kväll blir det film och poppcorn...
Är slut på massa godis för nu jävlar måste jag skärpa mig!!!!
Är många kilon som måste bort, men alltid faller jag tillbaks till gammla vanor som innebär att mumsa på nått gott....lite för ofta!
Men jag kan INTE hålla på så, mår inte bra i kroppen :(
Önska mig lycka till :)
För nu är det nya tag som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0