äntligen!

I dag känns allt bra!
Är lite stressade och känner mig nere i mellanåt sen lider man väl av pms hahaha :P

Nu är det ledigt ända tills söndag(hoppas jag är ju kris på jobbet).... fan vad skönt :)
I dag är det crusing på stan så vi ska ner och kika, hade varit gott med en öl men tror jag skippar det.
Men innan vi ska kika på bilar blir det en snabbis till borlänge, måste uträtta några ärenden.


Ja ljust ja läkaren ringde ju idag om mina låga järnvärden, ska följas upp om ca en vecka.
Han tyckte då att jag skulle äta järntabletter ett tag eftersom värdena varit sjukt låga plus att jag äter waran.
Fan man är som en gammling med dosett haha :P

Ne nu blir det hemmagjord pizza!

           MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0