trollunge<3

Mitt lilla troll har hittat på skippokortleken så nu roar hon sig med att sprida kort i hela vardagsrummet :P
Själv har jag kastat i hop en sjömansgryta som nu står och puttrar på spisen och sprider en ljuvlig doft i vårt hem .
Jag, fanny och systeryster knatade tidigt i morse till vårdcentralen var ju dags för mitt blodprov.....gick ganska bra, bara två stick så nu är det bara att invänta telefonsamtalet som avgör hur långtid jag får slippa dessa blodprov.......
Skulle behövt några till dagar med jobb oxå, inge kul när man ska vara fattig!!!
Min mor ringde nyss förmodligen skulle hon komma ner och hälsa på :)

Ne nu skriker magen måste pilla i mig nått har ju inte ätiti nånting idag...har  varit vaken sen halv sju och nu är klockan snart halv tolv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0