trååk...

Inte är man nå bättre än :( är så trött på att bara vara här inne, och jag tycker så synd om Fanny som bara får vara inne med mig som inte orkar göra nått....
Tur att hon är en snäll liten tjej som kan roa sig själv!!
I morgon ska jag då gå och möta Mathias efter jobbet så jag och Fanny får lite frisk luft, hoppas bara det inte är lika kalt i morgon som det vart senaste veckan, fan det har ju varit 20 minusgrader helt sjukt kalt ju!!
Tänker bara på allt tragiskt som hänt, det gnager hela tiden i huvudet på mig.
Först det som hände före jul och nu det här.....fattar inte at livet ska vara så jobbigt och orättvist???
Till helgen fyller lilla Emma år så då blir det väl kalas kan jag tro :) kul för Fanny!!
Och nnågra dagar efter helgen fyller Micke år.
Ne nu måste jag snyta kranen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0